מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    מה חשוב לדעת על מערכת סולארית?

    כמו כל מערכת מתקדמת אחרת גם מערכת סולארית מתקדמת יכולה להתקלקל או שעלול לקרות בה משהו שימנע ממנה לפעול בצורה רציפה ותקינה. תיקון מערכות סולאריות ייכלל בדרך כלל בהסכם העבודה בין הלקוח שמתקין בשטח שלו את המערכת לבין החברה שממנה הוא קונה את הרכיבים ושמבצעת עבורו את ההתקנה ואת ההנחיה באשר לתפעול המערכת. יש תחזוקה שוטפת שצריך לדעת עליה וכמובן מה לעשות בקרות תקלה זו או אחרת. כל תקלה שכזאת עלולה לפגוע ביעילות המערכת להפיק חשמל ובמקרים חמורים אפילו להשבית אותה לחלוטין ומכאן החשיבות לדעת מה לעשות בכל מקרה שעלול לקרות.

    איך מתבצע תיקון מערכות סולאריות?

    מכיוון שמערכת סולארית כוללת לא מעט רכיבים ובהחלט יש בה רגישויות שונות – יש לא מעט תקלות שעלולות לקרות. לכל תקלה תהיינה ההשלכות שלה ואין אופן תיקון כללי שיהיה נכון ומתאים בכל מצב או מקרה. תיקון מערכות סולאריות חייב להתבצע על ידי אנשי מקצוע וגם אם נראה ללקוח שהוא יודע או מבין מה השתבש או מה אירע – אל לא לנסות לבצע את התיקון בעצמו. ראשית מפני שהוא עלול להחמיר את המצב ולא לשפר אותו ושנית מפני שהוא עלול לאבד את האחריות מטעם החברה. ברגע שעולה החשד שיש בעיה או תקלה חשוב לפנות אל אנשי המקצוע כדי שימליצו על דרך ההתמודדות.

    החשיבות של תחזוקה נאותה ונכונה

    חשוב מאד לקבל את כל ההנחיות שקשורות לתחזוקה השוטפת של המערכת הסולארית, מה שיבטיח שהיא תאריך ימים ותפעל בצורה תקינה ורציפה ללא תקלות בעייתיות. תיקון מערכות סולאריות הוא תחום מקצועי שלם וגדול ורק אנשי מקצוע יכולים לפעול בו, לאתר או לאבחן תקלות וכמובן לבצע את התיקון בדרך הטובה ביותר עבור כל לקוח תוך מינימום הפרעה לשגרת היומיום שלו שבה המערכת פועלת ללא הפסקה ובאופן רציף. אפשרויות תיקון שונות תהיינה מוצעות בהסכם עם החברה.

    חושבים שיש תקלה במערכת הסולארית שלכם? פנו אל ירוק אנרגיה מהטבע ותוכלו לקבל ייעוץ וחוות דעת מקצועית ממי שיש לו ידע נרחב וניסיון באיתור תקלות במערכות סולאריות.

    שתפו עם חברים

    מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם





      בין לקוחותינו

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support